Alennuskoodi / lahjakortti
Onko sinulla kampanja- tai alennuskoodi?
Jaa tuote
RVS DiP Diesel ruiskutuspumpun käsittely




Polttoainejärjestelmän käsittely tehdään lisäämällä DIP3-pakkauksen seos polttoaineen joukkoon ja käyttämällä moottoria normaalisti tai hieman normaalia pienemmällä kuormituksella.... Lue lisää
45,44 €(Sis.alv)
36,21 €(alv 0%)
- Tuotekoodi: 10-260834
- Heti omasta varastosta 2 kplTuotteet lähetetään 1-2 arkipäivässä
- Toimituskulut alkaen 5,90 €Nouto myymälästä0,00 €
kpl
Polttoainejärjestelmän käsittely tehdään lisäämällä DIP3-pakkauksen seos polttoaineen joukkoon ja käyttämällä moottoria normaalisti tai hieman normaalia pienemmällä kuormituksella.
Katso tarkemmat ohjeet pakkauksesta tai alempaa tältä sivulta.
KÄSITTELY
vaihe vaiheelta
1.RVS Technology® Injection System Protection & Restoration-käsittely on suositeltavaa
tehdä polttoainetankin ollessa lähes tyhjä.
2.Ravista pullon sisältöä huolellisesti (20–30 sekuntia), kunnes seos on homogeeninen.
Pullon pohjalle ei saa jäädä sakkaumia.
3.Kaada pullon sisältö polttoainetankkiin ja lisää sinne 200 km:n ajoa varten tarvittava määrä
tavallisesti käyttämääsi dieselpolttoainetta.
4.Anna moottorin käydä 2–3 tuntia – mieluiten ajossa. Vältä moottorin sammuttamista tänä
aikana. Lisää polttoainetta ja käytä autoa normaalisti.
5.Käsittely on kokonaan läpikäyty, kun autolla on käsittelyn jälkeen ajettu 300–500 km.
RVSDIP > DIP3: Dieselmoottorien suorasuihkutusjärjestelmille
Tuottava kunnossapito (Total Productive Maintenance, TPMS)
Ennaltaehkäisevä suojaus (Preventive Protection Maintenance, PPM)
Autoreaktiivinen menetelmä
Pitkäkestoinen vaikutus
RVS Technology® on teknologia, jolla voidaan muodostaa tribokeraamista pintamateriaalia kitkan vaikutuksen alaisille metallipinnoille laitteen ollessa normaalissa käytössä. RVS:llä on monia ainutlaatuisia ominaisuuksia: se suojaa pintoja ja laitteita kulumiselta. RVS on ainoa teknologia, jolla on kyky kunnostaa liukupintoja hyvässä tapauksessa jopa niiden alkuperäiseen muotoon ja toleransseihin. Uusi pintarakenne syntyy autoreaktiivisesti ilman, että kunnostettavaa laitetta tarvitsisi purkaa. Käytännössä se tarkoittaa, että kunnostus ei aiheuta seisakkia ja tuotannonmenetystä. Lisäksi tehty käsittely on pitkäkestoinen: normaalitapauksissa sen vaikutus säilyy auton moottorissa n. 100 000 km.
Teknologian ydin on sen kyvyssä tunnistaa kuluneita ja vioittuneita kohtia “paikallistamalla” kitkan aikaansaama lämpöenergianlähde (lämpö) ja sen jälkeen muokata näitä pintoja. Prosessi lakkaa automaattisesti, kun haluttu tulos on saavutettu.
Synnytetyn rakenteen paksuus riippuu kulumisasteesta ja käytön aikana pintaan vaikuttavasta paineesta.
Laitteen jokaisen kitkapintaparin välinen välys optimoituu niin hyvin, että samaan tasoon on vaikea päästä nykyisillä työstömenetelmillä. Kaikki tämä tapahtuu ilman seisokkeja, kalliita varaosia sekä logistiikka- ja käsittelykuluja, eikä osia tarvitse lähettää mihinkään kunnostettaviksi. Tuloksena on luotettava laite pitkäksi aikaa.
Tapahtuu automaattisesti
Ei kohteen purkamista ja lähettämistä mihinkään
Ei kalliita ja aikaa vieviä seisokkeja
Pidentää komponenttien käyttöikää (30-70%)
Vähentää tarvetta vaihtaa kalliita varaosia, kun kuluminen melkein loppuu
Vähentää seisokkien määrää sekä huoltotunteja/-päiviä
Parantaa laitteen toiminnan ennustettavuutta
Vähentää energian- ja polttoaineenkulutusta (5-20%)
Vähentää päästöjä – pienentynyt ympäristökuormitus (10-50%)
Vähentää värinää ja melua (10-50%)
Vähentää voiteluaineentarvetta ja pidentää polttoaineen käyttöikää (30-50%)
Mahdollistaa halvempien, vähemmän lisäaineistettujen voiteluaineiden käytön
Vähemmän korroosio-ongelmia
Laite voi selvitä vaurion aiheuttamasta yhtäkkisestä voiteluaineen häviämisestä!
Katso tarkemmat ohjeet pakkauksesta tai alempaa tältä sivulta.
KÄSITTELY
vaihe vaiheelta
1.RVS Technology® Injection System Protection & Restoration-käsittely on suositeltavaa
tehdä polttoainetankin ollessa lähes tyhjä.
2.Ravista pullon sisältöä huolellisesti (20–30 sekuntia), kunnes seos on homogeeninen.
Pullon pohjalle ei saa jäädä sakkaumia.
3.Kaada pullon sisältö polttoainetankkiin ja lisää sinne 200 km:n ajoa varten tarvittava määrä
tavallisesti käyttämääsi dieselpolttoainetta.
4.Anna moottorin käydä 2–3 tuntia – mieluiten ajossa. Vältä moottorin sammuttamista tänä
aikana. Lisää polttoainetta ja käytä autoa normaalisti.
5.Käsittely on kokonaan läpikäyty, kun autolla on käsittelyn jälkeen ajettu 300–500 km.
RVSDIP > DIP3: Dieselmoottorien suorasuihkutusjärjestelmille
Tuottava kunnossapito (Total Productive Maintenance, TPMS)
Ennaltaehkäisevä suojaus (Preventive Protection Maintenance, PPM)
Autoreaktiivinen menetelmä
Pitkäkestoinen vaikutus
RVS Technology® on teknologia, jolla voidaan muodostaa tribokeraamista pintamateriaalia kitkan vaikutuksen alaisille metallipinnoille laitteen ollessa normaalissa käytössä. RVS:llä on monia ainutlaatuisia ominaisuuksia: se suojaa pintoja ja laitteita kulumiselta. RVS on ainoa teknologia, jolla on kyky kunnostaa liukupintoja hyvässä tapauksessa jopa niiden alkuperäiseen muotoon ja toleransseihin. Uusi pintarakenne syntyy autoreaktiivisesti ilman, että kunnostettavaa laitetta tarvitsisi purkaa. Käytännössä se tarkoittaa, että kunnostus ei aiheuta seisakkia ja tuotannonmenetystä. Lisäksi tehty käsittely on pitkäkestoinen: normaalitapauksissa sen vaikutus säilyy auton moottorissa n. 100 000 km.
Teknologian ydin on sen kyvyssä tunnistaa kuluneita ja vioittuneita kohtia “paikallistamalla” kitkan aikaansaama lämpöenergianlähde (lämpö) ja sen jälkeen muokata näitä pintoja. Prosessi lakkaa automaattisesti, kun haluttu tulos on saavutettu.
Synnytetyn rakenteen paksuus riippuu kulumisasteesta ja käytön aikana pintaan vaikuttavasta paineesta.
Laitteen jokaisen kitkapintaparin välinen välys optimoituu niin hyvin, että samaan tasoon on vaikea päästä nykyisillä työstömenetelmillä. Kaikki tämä tapahtuu ilman seisokkeja, kalliita varaosia sekä logistiikka- ja käsittelykuluja, eikä osia tarvitse lähettää mihinkään kunnostettaviksi. Tuloksena on luotettava laite pitkäksi aikaa.
Tapahtuu automaattisesti
Ei kohteen purkamista ja lähettämistä mihinkään
Ei kalliita ja aikaa vieviä seisokkeja
Pidentää komponenttien käyttöikää (30-70%)
Vähentää tarvetta vaihtaa kalliita varaosia, kun kuluminen melkein loppuu
Vähentää seisokkien määrää sekä huoltotunteja/-päiviä
Parantaa laitteen toiminnan ennustettavuutta
Vähentää energian- ja polttoaineenkulutusta (5-20%)
Vähentää päästöjä – pienentynyt ympäristökuormitus (10-50%)
Vähentää värinää ja melua (10-50%)
Vähentää voiteluaineentarvetta ja pidentää polttoaineen käyttöikää (30-50%)
Mahdollistaa halvempien, vähemmän lisäaineistettujen voiteluaineiden käytön
Vähemmän korroosio-ongelmia
Laite voi selvitä vaurion aiheuttamasta yhtäkkisestä voiteluaineen häviämisestä!
Myymälä
Saatavuus
Osoite
Yhteystiedot ja aukioloajat
Oletko ostanut tämän tuotteen?
Nouto myymälästä
0,00 €
Nouto Postista
6,90 €
Nouto Postin automaatista
5,90 €
Postin kotiinkuljetus
12,00 €
Posti Express-paketti
9,90 €